Monografia a stampa Monografia a stampa
pedro, francesc

Connected minds : technology and today's learners

Paris : OECD, 2012
Abstract/Sommario: In all OECD countries, digital media and connectedness are integral to the lives of today’s learners. It is often claimed that these learners are "new millennium learners", or "digital natives", who have different expectations about education. This book contributes to the debate about the effects of technology attachment and connectedness on today’s learners, and their expectations about teaching.
Copie: 1
Prestiti: 0
Prenotazioni: 0
Campo Valore
Descrizione Connected minds : technology and today's learners / Francesc Pedró. - Paris : OECD, 2012. - 170 p. : ill. ; 23 cm. - (Educational research and innovation)
Note
Disponibile anche in Francese su http://www.oecd-ilibrary.org
Collezione
Numeri
  • DOI: 10.1787/9789264111011-en
  • ISBN: 9789264075221
Autori
Classificazione
  • 303.483 - Processi sociali. Cambiamento sociale. Sviluppo della scienza e della tecnologia
Thesauro
Luogo di pubblicazione
  • Paris - [Luogo di pubblicazione]
Editore
Paese
Lingua
ID scheda 18950
Estendi la ricerca dell'opera
Estendi la ricerca degli autori
Pedro, Francesc
Centre for educational research and innovation
Tutte le copie
Biblioteca Inv. Collocazione Prestabilità Stato Prenotazioni
Biblioteca INAPP 11677 CDS 01676 Ammesso al prestito A scaffale Nessuna